Οι μαθητές για τις κινητοποιήσεις στην εκπαίδευση

Η κρατική προπαγάνδα που εξελίσσεται από τα ΜΜΕ και δείχνει μαθητές ναhttps://ergasiakodeltio.files.wordpress.com/2013/05/cdc4c-mathitesxanthi1.jpgπροβληματίζονται για τις κινητοποιήσεις των καθηγητών, δεν έδειξαν εικόνες σαν κι αυτή. Είναι παιδιά στην Ήπειρο που πηγαίνανε στο σχολείο με το αγροτικό κάποιου αγρότη γονιού μετά την διακοπή χρηματοδότησης της μεταφοράς μαθητών.

Δυό χρόνια τώρα τα παιδιά ταλαιπωρούνται από το κράτος. Κρυώσανε, πεινάσανε, λυπήθηκαν για την οικονομική κατάσταση των γονιών τους, λιποθύμησαν από την πείνα, διάβασαν από φωτοτυπίες, πήγαν σε κοινωνικά φροντιστήρια να συμπληρώσουν τις γνώσεις, ..ταλαιπωρήθηκαν.

Τα κανάλια όμως δεν τα δείχνουν αυτά τώρα, δεν συμφέρει τη ντόπια χούντα. Επιδίδονται στα γνωστά επικοινωνιακά παιχνίδια σε βάρος μιάς κοινωνίας που στενάζει και είναι σε καθεστώς διάλυσης της συνοχή της εδώ και 3 χρόνια.

Μερικοί μαθητές τόλμησαν το αυτονόητο, να συμπαρασταθούν στους πεινασμένους εκπαιδευτικούς και να δώσουν ένα καλό μάθημα αλληλεγγύης στους μέτριους και τους απεργοσπάστες.

Παραθέτουμε μερικές ανακοινώσεις από οργανωμένες ομάδες μαθητών που έφτασαν στη δημοσιότητα:

Εξουθενωμένοι είμαστε, πρόβατα και ρουφιάνοι όμως όχι ή γιατί να υποστηρίξουμε τον αγώνα

κείμενο συμπαράστασης της πρωτοβουλίας μαθητών 4ου λυκειου ζωγράφου για την απεργία των καθηγητών

Είναι γνωστή η οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα της Ελλάδας.. Ανεργία, υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου, συρρίκνωση του κράτους πρόνοιας, ξεπούλημα του δημοσίου συνθέτουν το μνημονιακό μωσαϊκό . Οι εκπαιδευτικοί όπως όλοι οι εργαζόμενοι δέχονται τα τελευταία χρόνια μια ανελέητη επίθεση στα εργασιακά τους δικαιώματα με αποκορύφωμα τις μεταρρυθμίσεις που ύπουλα θέλησε το υπουργείο να περάσει πριν τις πανελλήνιες που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει μείωση των μισθών τους(σημειωτέον ότι οι Έλληνες εκπαιδευτικοί παίρνουν τους χαμηλότερους μισθούς στην Ευρώπη), συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων, μείωση των κονδυλίων για την παιδεία, αύξηση διδακτικού ωραρίου, υποχρεωτικές μεταθέσεις. Οι καθηγητές μας δώσαν σε εμάς τους μαθητές μα και σε ολόκληρη την κοινωνία το καλύτερο παράδειγμα προκηρύσσοντας απεργία, δείχνοντας τον δρόμο του συλλογικού αγώνα και όχι της ηττοπάθειας απέναντι στην βαρβαρότητα του μνημονίου και της “ανάπτυξης”.
Καλά όλα αυτά μα μές στις πανελλαδικές ρε παιδιά;
Πράγματι η παράταση του μαρτυρίου των πανελλαδικών είναι επώδυνη για όλους τους υποψηφίους. Μα δεν είναι επιλογή των καθηγητών. Οι εκάστοτε κυβερνήσεις όταν ήθελαν να περάσουν δυσμενείς μεταρρυθμίσεις για τους καθηγητές το καναν πούστικα πριν τις πανελλαδικές…τυχαίο; Πόνταραν ακριβώς στις αντιδράσεις των “αγανακτισμένων” γονέων(αυτών που φωνασκούν σε κάθε κατάληψη), των πρόθυμων απεργοσπαστών και μερίδας μαθητών. Έτσι και η σημερινή κυβέρνηση ανταγωνιζόμενη σε αυταρχισμό αυτήν των στρατιωτικών προκήρυξε επιστράτευση των καθηγητών( τρίτη επιστράτευση μέσα σε λίγους μήνες!!) επικαλούμενη την ψυχική υγεία των μαθητών(!!). Συμπαραστάτες στην προσπάθεια καταστολής του αγώνα των καθηγητών τα κανάλια  που από την πρώτη στιγμή πέσαν να τους φάνε προσποιούμενοι ενδιαφέρον για εμάς.
μα για πόσο χάπατα μας περνάνε;
Αυτοί που μας μπούκωσαν από το δημοτικό με φροντιστήρια, έφτασαν στον πάτο την ποιότητα της δημοσίας παιδείας, μας ανάγκασαν να αποστηθίσουμε ένα κάρο μπαρμπούτσαλα για να ανταγωνιστούμε τους συμμαθητές μας μπάς και μπούμε σε καμιά σχολή οπού πλέον και οι στοιχειώδεις παροχές καταργήθηκαν(σίτιση, στέγαση, συγγράμματα)και να βγούμε εν τέλει άνεργοι πτυχιούχοι (65% η ανεργία στους νέους..) ή στην καλύτερη δούλοι για 350 ευρώ είναι δυνατόν να έχουν μούτρα να υποστηρίξουν πως νοιάζονται για την ψυχική μας υγεία;; Είναι δυνατόν να λένε πως βάζουν πάνω από όλα το κοινωνικό σύνολο αυτοί που πετσόκοψαν μισθούς και συντάξεις, που κατήργησαν κάθε κοινωνική παροχή και που διέλυσαν κάθε διαμαρτυρία με χημικά και ξύλο;;Και αν δεν σέβονται την νοημοσύνη μας δεν σέβονται τα τρια εκατομμύρια συμπολιτών μας που βρίσκονται στα πρόθυρα της εξαθλίωσης ή τουλάχιστον την μνήμη όσων αυτοκτόνησαν για οικονομικούς λόγους;
Είναι χρέος μας να συμπαρασταθούμε στους καθηγητές όπως και σε κάθε κλάδο που αγωνίζεται. Δεν πρόκειται απλά για έναν συντεχνιακό αγώνα, αλλά για αγώνα υπεράσπισης της δημόσιας παιδείας. Η νίκη τους θα είναι νίκη για όλη την κοινωνία μιας θα δείξει πως η μνημονιακή πολιτική δεν είναι ανίκητη. Η Ισπανία δείχνει τον δρόμο όπου η ισπανική κυβέρνηση πήρε πίσω την εκπαιδευτική μεταρρύθμιση μπροστά στο μέτωπο καθηγητών-μαθητων-γονέων..
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΥΣ ΑΠΕΡΓΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ 4ου ΛΥΚΕΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ

Ανακοίνωση Αυτονομης κίνησης μαθητών

Η παιδεία στον καιρό του μνημονίου είναι άλλο ένα θύμα του καταρρέοντος καπιταλιστικού συστήματος που καταπιέζει ολόκληρη την κοινωνία,εργαζόμενους,μετανάστες, ανέργους,φοιτητές και μαθητές.

Το νέο νομοσχέδιο που προωωθεί η κυβέρνηση δεν θίγει μόνο τους καθηγητές μας αλλά και εμάς τους ίδιους του μαθητές. Αρκετοί εκπαιδευτικοί θα μείνουν άνεργοι ,σχολεία θα συγχωνευτούν,παιδιά θα αναγκάζονται να φοιτούν σε σχολεία εκτός της περιοχής όπου μένουν!

Σε κάθε τάξη θα υπάρχουν παραπάνω από 25 μαθητές. Ήδη αρκετά σχολεία κυρίως της επαρχίας αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις σε γραφική ύλη.

Καθημερινά βλέπουμε συμμαθητές μας να λιποθυμούν από την πείνα,να μην μπορούν να συνεχίσουν την εκπαιδευσή τους και να παλεύουν δουλεύοντας για ένα εξασφαλίσουν κομμάτι ψωμί!

Μας προσφέρουν παιδεία που θέλει να μας μετατρέψει σε κινούμενες μηχανές που αποστηθίζουν ολόκληρες σελίδες ιστορίας,χωρίς να κατανοούν τι διαβάζουν. Υποδαυλίζουν την κριτική σκέψη μας.

Μας υποχρεώνουν να εγγραφόμαστε σε φροντιστήρια «αν θέλουμε να περάσουμε στο πανεπιστήμιο». Αφού αποφοιτήσουμε μας ρίχνουν στην αγορά εργασίας με 400 ευρώ και έπειτα μας στριμώχνουν στο ταμείο ανεργίας.

Ως εδώ!

Είμαστε δίπλα στους καθηγητές μας που αγωνίζονται κατά της υποβάθμισης της παιδείας.

Θα αντισταθούμε στο άθλιο και φασιστικό μέτρο της επικείμενης επιταξής τους! Ενάντια σε έναν κόσμο οργανωμένης σήψης,παλεύουμε για τις ζωές μας και το μέλλον μας!

Αυτονομη κινηση μαθητων

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1469737

Λέγομαι Κωνσταντίνος Μανίκας και είμαι μαθητής της πρώτης Λυκείου στο 10 Λύκειο Δραπετσώνας…
Αποφάσισα να γράψω αυτό το κείμενο, θέλοντας να εκφράσω τον αποτροπιασμό και την αγανάκτησή μου για το θράσος και την υποκρισία και αυτών που μας κυβερνούν καθώς και όλων αυτών των δημοσιογράφων και ΜΜΕ που τους βοηθάνε για να επιβάλλουν τα άνομα και ανήθικα σχέδια τους σε βάρος των μαθητών και της νέας γενιάς.

Αφορμή είναι η απεργία των καθηγητών μου , μέσα στην εξεταστική περίοδο και τα κροκοδείλια δάκρυα πολιτικών και δημοσιογράφων για το μέλλον μου ,που «κινδυνεύει» απ αυτήν.

Τι λέτε;;;;;
Τι μέλλον έχω , -εξαιτίας σας – κι από ποιους πραγματικά κινδυνεύει;;;;

Ας δούμε πρώτα, ποιος διαμόρφωσε το μέλλον και την ζωή όλων, από παλιά.

– Ποιος έφτιαξε το μέλλον του παππού μου και το έντυσε με τα αποφόρια της ΟΥΝΤΡΑ, στέλνοντας τον μετανάστη στη Γερμανία;

– Ποιος κακοδιαχειρίστηκε και κατάκλεψε αυτόν τον τόπο;

– Ποιος ανάγκασε την μητέρα μου να δουλεύει απ το πρωί ως το βράδυ για 530 ευρώ, που αφού πληρώσει λογαριασμούς και φαγητό , δεν περισσεύουν –όχι για να μου πάρει παπούτσια- αλλά ούτε ένα βιβλίο που θέλω απ τον πάγκο του παζαριού;;;;;

– Ποιος μείωσε στο μισό τον μισθό του πατέρα μου;

– Ποιος τον συκοφάντησε ,τον απείλησε με επιστράτευση , απόλυση -αυτόν και όλους τους συναδέλφους του στις μεταφορές- όταν κατέβηκαν σε απεργίες μόνο και μόνο γιατί ήθελαν να ζήσουν με αξιοπρέπεια;

– Ποιος θέλει να κλείσει την σχολή που διάλεξε ο αδερφός μου για να πραγματοποιήσει τα όνειρα του, στο Πανεπιστήμιο;

– Ποιος μου έδωσε φωτοτυπίες αντί για βιβλία;

– Ποιος με άφησε να παγώνω χωρίς θέρμανση στην τάξη μου;

– Ποιος φταίει που μαθητές λιποθυμάνε απ την πείνα;

– Ποιος άφησε τόσους άνεργους;

– Ποιος οδήγησε 4000 ανθρώπους στην αυτοκτονία;

– Ποιος άφησε τους παππούδες μας χωρίς περίθαλψη και φάρμακα;

Οι καθηγητές μου ή ΕΣΕΙΣ τα κάνατε όλα αυτά;;;;

Λέτε επίσης ότι οι καθηγητές μου , με την απεργία , θα καταστρέψουν τα όνειρα μου.

Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να είμαι ένας ακόμα άνεργος στο 67% των νέων ανέργων;

Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να δουλεύω ανασφάλιστος και χωρίς ωράρια για 350 ευρώ το μήνα –όπως ψηφίσατε στην τελευταία σας τροπολογία-;

Ποιος σας είπε ότι όνειρο μου είναι να γίνω οικονομικός μετανάστης ;

Ποιος σας είπε ότι όνειρό μου είναι να γίνω delivery boy;

Δυο λόγια θέλω να πω και στους δασκάλους μου , σ όλη τη χώρα.

Δάσκαλοι μου , έχετε υποχρέωση απέναντι σ όλους τους μαθητές ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΟΥΤΕ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ .
Αν υποχωρήσετε στον δίκαιο αγώνα σας τότε πραγματικά θα έχετε παίξει με το μέλλον μου και θα το χετε υποθηκεύσει.

Όποια υποχώρηση και να κάνετε , όποια νίκη της κυβέρνησης , θα μου στερήσει το δικαίωμα να χαμογελάω , να ονειρεύομαι , να ελπίζω, να αγωνίζομαι για καλύτερη ζωή για μια ανθρώπινη κοινωνία.

Στους γονείς , τους συμμαθητές μου και σ όλη την κοινωνία έχω να πω τα εξής:

Θέλετε αυτοί που μας διδάσκουν να ζουν μες στην εξαθλίωση;

Θέλετε να μας στοιβάξουν σαν εμπορεύματα στις αίθουσες;

Θέλετε να κλείσουν τα σχολεία και να χτίσουν φυλακές;

Θα αφήσετε τους δασκάλους μας μόνους τους σε αυτόν τον αγώνα ;

Έτσι θα μας μάθετε να φωνάζουμε αλληλεγγύη ;

Θέλετε ο δάσκαλος να είναι παράδειγμα σε μας, αυτοσεβασμού , αξιοπρέπειας μαχητικότητας η παράδειγμα υποδούλωσης;;;

Θέλετε τελικά να ζήσουμε σαν δούλοι ;

Από αύριο κιόλας , καταλήψεις σε όλα τα σχολεία από μαθητές και γονείς για να στηρίξουμε τους δασκάλους μας μ’ ένα τραγούδι , ένα σύνθημα : «εμπρός να τσακίσουμε τυράννους φασίστες»

Όλοι μαζί για να αγωνιστούμε για δημόσια δωρεάν και ποιοτική παιδεία .

Όλοι μαζί για να ανατρέψουμε αυτούς που κλέβουν το γέλιο μας ,το γέλιο των παιδιών σας.

ΥΓ. όχι από ματαιοδοξία αλλά για να στερήσω από κάποιους το γελοίο επιχείρημα πως «απλά θέλω να χάσω μαθήματα» , παραθέτω τους βαθμούς μου…

http://tilevoasartas.blogspot.gr/2013/05/blog-post_6570.html

Ανακοίνωση μαθητών από το 2ο ΓΕΛ Πολίχνης

—————————————————————————–
Ως μαθητές σε αυτή τη συγκυρία που έχει δημιουργηθεί, να αναλύεται ένα τόσο μεγάλο ζήτημα για την παιδεία από ολόκληρη την κοινωνία, δεν μπορούμε να είμαστε απόντες. Θέλουμε να μιλήσουμε και αυτή τη φορά να ακουστούμε. Δείξτε στη φωνή μας το ενδιαφέρον που δείχνετε στις μεσημεριανές εκπομπές και στα δελτία ειδήσεων, θα είμαστε ικανοποιημένοι.

Σ’ αυτό το κείμενο δε θα βρείτε την άποψη των μαθητών που καταδικάζουν την απεργία των εκπαιδευτικών. Όχι γιατί δεν τη σεβόμαστε, μα γιατί τα μέσα ενημέρωσης φρόντισαν μέσα από βαρύγδουπους τίτλους και θλιβερές εικόνες να σας την γνωστοποιήσουν, δίνοντάς σας το δικαίωμα να καταριέστε και να καταδικάζετε εύκολα και άκριτα τον αγώνα των εκπαιδευτικών ή καλύτερα των καθηγητών και των δασκάλων μας.

Προσπάθησαν να σας πείσουν πως η κυβέρνηση και ο υπουργός παιδείας νοιάζονται περισσότερο για εμάς απ’ όσο νοιάζονται οι καθηγητές μας. Ίσως και να τα κατάφεραν. Μα γι’ αυτό σας μιλάμε, για να σας πούμε πως δεν είναι έτσι. Η κυβέρνηση και κάθε άλλη εξουσία δεν μας γνωρίζουν και ούτε θέλησαν να μας γνωρίσουν. Δεν ξέρουν τα ονόματα μας, τα όνειρά μας. Δεν ήταν εκεί δίπλα μας, μια ολόκληρη χρονιά, να μας υπενθυμίζουν τα SOS των μαθημάτων και της ζωής, να μας επιβραβεύουν για κάθε επιτυχία μας, να νιώθουν περήφανοι για εμάς. Οι καθηγητές μας, όμως, ήταν όλα αυτά. Ήταν και ακόμα περισσότερα. Τόσες γιορτές κάναμε μαζί τους, τόσες δραστηριότητες, μας έμαθαν και τους μάθαμε. Θυσίασαν χρόνο απ’ την οικογένειά τους ή οποιαδήποτε προσωπική ασχολία τους για να δουλέψουμε μαζί. Για να ολοκληρώσουμε όλα αυτά που δεν προλαβαίναμε να κάνουμε στο πιεσμένο, καθημερινό εφτάωρο. Πράγματα δημιουργικά, αυθεντικά και ουσιαστικά, όχι παπαγαλίες. Δραστηριότητες που έγιναν με καθαρό και βαθύ ενδιαφέρον, προσωπικό κόπο.

Και τώρα προσπαθείτε να μας πείτε πως αυτοί, οι ίδιοι άνθρωποι, δεν ενδιαφέρονται για εμάς και τις προσπάθειες μας. Λυπούμαστε που δεν σας πιστεύουμε, μα αν είναι μόνοι τους σ’ αυτόν τον αγώνα τότε είναι και οι μόνοι που νοιάζονται για εμάς και το μέλλον μας. Η απεργία των καθηγητών μας δεν έχει ωφελιμιστικό χαρακτήρα. Αντίθετα, υπερασπίζεται όλα εκείνα που κατάπιε η ελληνική κοινωνία τρία χρόνια τώρα και δεν μίλησε, μην της πάρουν το σπίτι, μην της κόψουν το ρεύμα, μην την βρουν στη γωνία και την δείρουν για την αντίδρασή της. Η απεργία αυτή προσπαθεί να διασώσει ένα ίχνος αξιοπρέπειας που απέμεινε σε κάποιους ανθρώπους και δεν δέχονται να παραδώσουν το δημόσιο σχολείο στις πιο άθλιες συνθήκες που μπορεί να λειτουργήσει.

Εμείς απ’ αυτή την προσπάθεια, είτε τελικά είναι νικηφόρα είτε όχι, παίρνουμε ένα μάθημα. Ίσως το σημαντικότερο απ’ όλα αυτά τα ταλαιπωρημένα σαρανταπεντάλεπτα. Τον αγώνα να κατακτήσεις κάτι καλύτερο και να αντισταθείς στην εξαθλίωση που τείνει να επιβληθεί. Είναι ένα μάθημα για όλες τις ηλικίες και ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Αν σιωπήσουμε ξανά, μπορεί να μη βρούμε άλλες ευκαιρίες για να αντιδράσουμε ώστε να καταφέρουμε την ανατροπή αυτής της συνεχώς φθίνουσας πορείας. Πείτε μας ονειροπόλους, αλλοπαρμένους ή ξεχασμένους επαναστάτες μιας άλλης εποχής. Μα, μην μας λέτε θύματα. Είμαστε μαθητές και όχι θύματα αυτού του αγώνα. Η μαθητική κοινότητα θα βγει κερδισμένη αν αυτή η προσπάθεια επιτύχει. Θα έχει κερδίσει πολύ μεγάλο έδαφος ώστε να αναζητήσει ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα και καλύτερες συνθήκες μάθησης.

Κι όσο για τους κακόπιστους, που θα διαβάσουν αυτό το κείμενο, είμαστε μαθητές που πήραν μια πρωτοβουλία να πουν αυτό που πιστεύουν όχι χειραγωγούμενα πιόνια. Και κάτι τελευταίο, δεν τα λέμε όλα αυτά για να γλιτώσουμε τις εξετάσεις. Οι εξετάσεις είτε έρθουν σε μια βδομάδα είτε σε τρεις θα είναι το ίδιο αποτυχημένες στα μάτια όλων των μαθητών, ακόμα και όσων διαφωνούν με αυτήν την απεργία.
Απλώς θέλαμε να ακούσετε πως είμαστε εδώ και στηρίζουμε τους καθηγητές μας.

Με εκτίμηση,
Μαθητές υπέρ της απεργίας των καθηγητών μας.

https://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1470026

Το δεκαπενταμελές του Γενικού Λυκείου Καρδαμύλης αποφασίσαμε με δική μας πρωτοβουλία να εκφράσουμε την πλήρη υποστήριξή μας στον αγώνα των καθηγητών και την εναντίωσή μας στην επίταξη που επέβαλε η κυβέρνηση.
Κατά τη γνώμη μας η επίταξη παραβιάζει το Σύνταγμα και το δημοκρατικό πολίτευμα και αποτελεί στην πραγματικότητα απαγόρευση του δικαιώματος της απεργίας ως τρόπο αντίδρασης και διαμαρτυρίας. Τα σχολεία της Ελλάδας δεν είναι στρατόπεδα!
Η κυβέρνηση και τα ΜΜΕ προσπαθούν να παρουσιάσουν τους καθηγητές ως αδιάφορους για το μέλλον των μαθητών και να στρέψουν την κοινωνία εναντίον τους, αλλά θεωρούμε ότι την ευθύνη την έχει η κυβέρνηση που επέλεξε να προτείνει το πολυνομοσχέδιο την περίοδο λίγο πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις.
Οι πραγματικοί υπεύθυνοι είναι όσοι με τις πολιτικές τους διαλύουν τη δημόσια εκπαίδευση και επιφυλάσσουν στους νέους ένα σκοτεινό μέλλον. Δεν μπορούμε πια να ανεχτούμε το ψεύτικο ενδιαφέρον και τα κροκοδείλια δάκρυα των κυβερνώντων. Οι νέοι είναι το μέλλον της χώρας μας και θεωρούμε ότι ακόμα και σε περίοδο κρίσης στην παιδεία όχι μόνο δεν πρέπει να υπάρχουν περικοπές, αλλά να ενισχύεται ακόμη περισσότερο. Διότι αποτελεί το σημαντικότερο δικαίωμα και ανάγκη του ανθρώπου.
Όλοι μαζί, μαθητές-καθηγητές-γονείς, ενωμένοι να εναντιωθούμε στην προσπάθεια διάλυσης της δημόσιας εκπαίδευσης!Το δεκαπενταμελές συμβούλιο του Γενικού Λυκείου Καρδαμύλης
15/5/2013

 http://tinyurl.com/bln4rx9

 

Ο αγώνας των καθηγητών μας είναι και δικός μας!

Είναι αγώνας για δημόσια και δωρεάν παιδεία ενάντια στις περικοπές των δαπανών που επιβάλλουν αυτοί που μας κυβερνούν.

Είναι αυτοί που μας θέλουν χωρίς μέλλον, άνεργους, με χαμηλής ποιότητας μόρφωση .

Είναι αυτοί οι ίδιοι που θέλουν τους καθηγητές μας με σκυμμένο το κεφάλι, με χαμηλούς μισθούς, να δουλεύουν ως τα βαθιά τους γεράματα . Και τώρα με τις δύο επιπλέον ώρες  δουλειάς, τους οδηγούν στην μετακίνηση από σχολειό σε σχολείο και από πόλη σε πόλη, τους οδηγούν στις απολύσεις, ξεκινώντας από τους αναπληρωτές.

Είναι αυτοί που μας στέρησαν την ενισχυτική διδασκαλία, που άφησαν πέρσι τα σχολεία χωρίς βιβλία και φέτος χωρίς θέρμανση.

Είναι αυτοί που μέσα από τα κανάλια, τον Πρετεντέρη και τον Άδωνη Γεωργιάδη αποκαλούν τους καθηγητές τεμπέληδες, χαραμοφάηδες , υψηλόμισθους.

Είναι αυτοί που κάθε φορά που κάνουμε κινητοποιήσεις και καταλήψεις μας αποκαλούν αλήτες και γενικά χωρίς ιδανικά .

Όλοι αυτοί λοιπόν «ταράζονται» με το άγχος των μαθητών μην χάσουν τις πανελλαδικές .

ΚΑΝΕΙΣ απ’ αυτούς δεν ταράχτηκε με την έξαρση της παραπαιδείας, με την ανεργία και τη μετανάστευση των νέων.

Και επειδή όλη αυτή η λάσπη δεν κατάφερε να πείσει την κοινωνία και εμάς τους μαθητές, ότι οι καθηγητές έχουν άδικο στις κινητοποίησες τους, τώρα τους επιστρατεύουν.

Διατάζουν τους αστυνομικούς να μπουν στα σχολεία για να αναγκάσουν τους καθηγητές μας να σκύψουν το κεφάλι.

Εμείς όμως :

·        Επειδή νοιαζόμαστε για το μέλλον μας, για τις ζωές μας, για τους συμμαθητές μας

·        Επειδή νοιαζόμαστε για τους γονείς μας και τους καθηγητές μας

Γι αυτό  ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΜΑΣ για δημόσια και δωρεάν παιδεία

Ο αγώνας τους είναι και δικός μας αγώνας .

15μελές μαθητικό συμβούλιο 1ου Λυκείου Ηγουμενίτσας

http://athens.indymedia.org/front.php3?lang=el&article_id=1470379

To άρθρο θα ανανεωθεί με νεώτερες μαθητικές ανακοινώσεις

Τα πράγματα είναι απλά, οι μαθητές θα δώσουν εξετάσεις όταν τελειώσει η κινητοποίηση. Το θέμα είναι αν θα τελειώσει μετά από αγώνα ή μετά από καταστολή.

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: