«Επανεκκίνηση έργων», άλλη μια μπαρούφα της ντόπιας χούντας

Πριν δυο μήνες το υπουργείο «πιθανολογούσε… βάσιμα» την επανεκκίνηση στο Άκτιο – Αμβρακία

Έκπτωτες οι εταιρείες – Στους 8 μήνες η καθυστέρηση από το νέο διαγωνισμό…
Το χρονικό το είχε προαναγγείλει ο Αναπληρωτής Υπουργός Υποδομών Στ. Καλογιάννης όταν πριν λίγες μέρες στη βουλή διαβεβαίωνε πως αν οι ανάδοχες εταιρείες στον οδικό άξονα, στις οποίες έχει επιδοθεί ειδική πρόσκληση προ μηνός, δεν ανταποκριθούν μέχρι 23/05/2013, θα κηρυχθούν οριστικά έκπτωτες και θα ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία.

Πλέον οι άνοδοχες εταιρείες των τριών από τις τέσσερις εργολαβίες στις οποίες έχει «σπάσει» το έργο κηρύχτηκαν έκπτωτες, αφούν δεν ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση του υπουργείου να παρουσιάσουν έργο. Πλέον το μόνο που μένει είναι και η εκδίκαση των τυχόν ενστάσεων που ίσως καταθέσουν οι ανάδοχοι, πρώτα που θα έχει ολοκληρωθεί σε 15 με 20 ημέρες το πολύ. Στη συνέχεια το υπουργείο θα προκηρύξει νέο διαγωνισμό και η ολοκληρώσή του μαζί με τις πιθανές ενστάσεις ίσως φτάσει τους Όμως σε αυτή την περίπτωση η επιπλέον καθυστέρηση μέχρι να γίνει νέος διαγωνισμός μπορεί να φτάσει και τους 8 μήνες!!!

Άκτιο Αμβρακία (27)

Πριν δυο μήνες το υπουργείο «πιθανολογούσε… βάσιμα» την επανεκκίνηση
Το δυστύχημα είναι πως μετά από αυτή την εξέλιξη αποδεικνύεται πλέον περίτρανα πόσο λανθασμένη ήταν η απόφαση του Υπ. Υποδομών όταν πριν δυόμιση μήνες, έκανε δεκτές τις ενστάσεις που κατέθεσαν οι κατασκευαστικές εταιρείες «ΙΟΝΙΟΣ Α.Ε.» και «Consorzio Stabile ITALIMPRESE S.CaR.L.» μετά την πρώτη φορά που κυρύχθηκαν προσωρινά έκπτωτες από την κατασκευή του Οδικού Άξονα Άκτιο Αμβρακία. Τότε μετά τις εξηγήσεις και τις έωλες υποσχέσεις των εταιρειών το υπουργείο στο σκεπτικό της απόφασής του υπουργείου ανέφερε χαρακτηριστικά πως «πιθανολογείται βάσιμα η έγκαιρη και έντεχνη εκτέλεση του έργου»…

Και όλα αυτά, δεν θα πρέπει να το ξεχνάμε, για ένα έργο ΕΣΠΑ με εξασφαλισμένη χρημοτοδότηση. Το μεγαλύτερο έργο λοιπόν που εκτελείται στην Αιτωλοακαρνανία και αφορά αποκλειστικά το νομό, μπαίνει σε νέες περιπέτειες χάρις την ολιγωρία της κυβέρνησης καθώς το έργο καρκινοβατεί σχεδόν από την έναρξή του και τους τελευταίους 8 – 9 μήνες δεν εκτελείται καμία εργασία! Και φυσικά εκτός από το ίδιο το έργο έχουν ταλαιπωρηθεί και οι εργαζόμενοι που έχουν μείνει για πολλούς μήνες απλήρωτοι… Αυτή την κατάσταση η κυβερνήσεις την ανέχθηκαν περίπου ενάμιση χρόνο και τώρα καλούμαστε να περιμένουμε άλλους 8 μήνες για τους νέους αναδόχους είναι προφανές ότι αν το υπουργείο δεν δέχονταν τόσο εύκολα τις ευποσχέσεις των εταιρείων είχε κηρύξει τις εταιρείες οριστικά έκπτωτες όταν έπρεπε, τώρα ίσως είχε ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και μιλάγαμε για πραγματική επανεκκίνηση των έργων…!

http://www.agrinioculture.gr

Ήξεις αφίξεις για την Ολυμπία Οδό

Ενημέρωση: 31/05/2013 00:24

ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΣΤΟΝ Ι. ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟ

Δεν έδωσε επί της ουσίας απαντήσεις ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Στ. Καλογιάννης, στα ερωτήματα που του έθεσε ο βουλευτής Μεσσηνίας της Ν.Δ., Ι. Λαμπρόπουλος, στη Βουλή, σχετικά με την κατασκευή της «Ολυμπίας οδού» και, κυρίως, του τμήματος Πάτρα –Πύργος – Τσακώνα.
Η επίκαιρη ερώτηση του κ. Λαμπρόπουλου συζητήθηκε προχθές και από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε για οτιδήποτε άλλο, εκτός από το συγκεκριμένο τμήμα
Στην πρωτολογία του, ο κ. Λαμπρόπουλος χαρακτήρισε το συγκεκριμένο δρόμο ως σημαντικό αναπτυξιακό έργο για όλη την Ελλάδα, την Πελοπόννησο και ιδιαίτερα τους Νομούς Ηλείας, Μεσσηνίας και Αχαΐας. Αναφέρθηκε στην αναστολή των δραστηριοτήτων το 2009, αφού σταμάτησε η χρηματοδότηση, χαιρέτισε την επανεκκίνηση του τμήματος Κορίνθου – Πάτρας, ενώ υπογράμμισε πως περιμένει την υλοποίηση της σύμβασης του 2007 για την κατασκευή του δρόμου από την Πάτρα έως την Τσακώνα.

Απαντώντας ο κ. Καλογιάννης μίλησε για την κατ’ αρχήν συμφωνία μεταξύ ελληνικού Δημοσίου, παραχωρησιούχων και κατασκευαστών για την  επανεκκίνηση των έργων.
Μεταξύ άλλων, ανέφερε πως «με τη συμφωνία αυτή οι παραχωρησιούχοι κατασκευαστές ουσιαστικά παραιτήθηκαν οριστικά από οποιαδήποτε άλλη διεκδίκηση που αφορά στο παρελθόν.
Για το τμήμα Πάτρα-Πύργος έχουν συντελεστεί από το υπουργείο οι απαλλοτριώσεις. Έχει καταβληθεί η αποζημίωση στους δικαιούχους σύμφωνα με όλες τις πρωτόδικες αποφάσεις. Κι αυτό είναι ένα πολύ θετικό βήμα για το κομμάτι που αφορά μέχρι και τον Πύργο».
Ακολούθως, επανέλαβε ότι κανένα τμήμα δεν έχει απενταχθεί και πρόσθεσε πως «θα πρέπει να υπάρξει μία χρονική μετατόπιση σε ορισμένα τμήματα έργων που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης. Θα πρέπει τα έργα αυτά να είναι λειτουργικά, να παραδοθούν μέχρι το τέλος του 2015, μέχρι το τέλος της προγραμματικής περιόδου».

Δευτερολογίες
Το γεγονός ότι ο αναπληρωτής υπουργός δεν απάντησε στο ερώτημα που έθεσε, επισήμανε ο κ. Λαμπρόπουλος. Πρόσθεσε ότι οι απαλλοτριώσεις στο τμήμα Καλό Νερό – Τσακώνα είχαν προχωρήσει σημαντικά, και σημείωσε πως αν δεν ξεκινήσει τώρα το συγκεκριμένο τμήμα, δε θα καταφέρει να ολοκληρωθεί το 2015. «Πείτε μας, λοιπόν, πότε θα ξεκινήσει το έργο Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα; Θα γίνει; Πότε; Πείτε μας αυτό το “πότε” και αν είναι οριστική απόφαση. Και ποια είναι, τέλος πάντων, αυτή η συμφωνία; Γιατί δεν τη δίνετε στη δημοσιότητα; Ποια είναι η συμφωνία στην οποία έχετε καταλήξει; Αφού έχουν μπει και ξεκίνησαν οι μπουλντόζες από το Κόρινθος-Πάτρα. Ποια είναι η συμφωνία; Δώστε την μας, να ξέρουμε.
Επίσης, πόσα παίρνουν οι παραχωρησιούχοι ως αποζημίωση όταν δήθεν φταίει το Δημόσιο, ενώ –επαναλαμβάνω- οι απαλλοτριώσεις είχαν συντελεστεί; Σταμάτησαν οι τραπεζίτες να χρηματοδοτούν, γιατί δεν κέρδιζαν όσα είχαν προϋπολογίσει το 2007», είπε καταλήγοντας.
Από την πλευρά του, ο αναπληρωτής υπουργός απάντησε πως «δεν υπάρχει παρέκκλιση από τις σημερινές συμβάσεις παραχώρησης, δηλαδή, τους νόμους του κράτους. Δεν έχουμε παρεκκλίνει ούτε ένα εκατοστό. Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε;», ανέφερε τα σημεία όπου υπάρχουν εργοτάξια και μίλησε για τις συζητήσεις μεταξύ τραπεζών και παραχωρησιούχων, που έχουν παρουσιάσει πάρα πολύ σημαντική πρόοδο. «Εκτιμώ ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε τα τελικά κείμενα των νέων συμβάσεων, των τροποποιημένων συμβάσεων, που θα κατατεθούν στη Βουλή, θα συζητηθούν για να κυρωθούν και να προχωρήσουν τα έργα σε πλήρη – θα έλεγα – ανάπτυξη», κατέληξε.

Επικοινωνιακή φιέστα χωρίς ουσία η επανεκκίνηση των έργων της Ολυμπίας Οδού

Μπορεί η κυβέρνηση σήμερα και οι εργολάβοι να πανηγυρίζουν για την επανεκκίονηση των έργων της Ολυμπίας Οδού, η αλήθεια όμως είναι διαφορετική. Πρώην εργαζόμενοι στα έργα κατασκευής της Ολυμπίας Οδού, διατυπώνουν σοβαρές καταγγελίες ότι ουσιαστικά πρόκειται για μια επικοινωνιακή φιέστα και τίποτα περισσότερο.

Όπως επισημαίνει στην ανακοίνωση που εξέδωσε ο πρόεδρος του Σωματείου Γαλαρία, Θεόδωρος Τσελέπης, “στην φιέστα που θα παρουσιαστεί ως επανεκκίνηση της Ολυμπίας Οδού μεταφέρονται εργάτες του «ΑΚΤΩΡ» από εργοτάξια του αυτοκινητόδρομου «ΜΟΡΕΑΣ», ντύνονται με γιλέκα της «Ολυμπίας Οδού» βαφτίζονται εργαζόμενοι της «Ολυμπίας Οδού» και θα παριστάνουν πως εργάζονται”.

Επίσης σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, μεταφέρονται φορτηγά της εταιρίας «ΣΒΩΛΟΣ» από το λιμάνι της Πάτρας, βαφτίζονται φορτηγά της «Ολυμπίας Οδού» και θα κάνουν πως εργάζονται. Μεταφέρονται χωματουργικά μηχανήματα δίχως άδειες, ασφάλειες και πινακίδες βαφτίζονται μηχανήματα της «Ολυμπίας Οδού» και θα κάνουν πως εργάζονται. Προσλμαβάνονται επίσης πρώην εργαζόμενοι της «Ολυμπίας Οδού» που γνωρίζουν τα μέρη δίχως αμοιβή με την υπόσχεση πως θα προτιμηθούν όταν ξανά ξεκινήσει η «Ολυμπία Οδός».

Μεταφέρθηκαν επίσης τέσσερα τουλάχιστον ημιφορτηγά 4Χ4 κίτρινου χρώματος του αυτοκινητόδρομου «ΜΟΡΕΑΣ» και με πρόχειρο ταμπελάκι «Ολυμπία Οδός» θα κάνουν πως εργάζονται στα εργοτάξια της «Ολυμπία Οδός».

http://www.koutipandoras.gr 

Πόλεμος εντυπώσεων με την επανεκκίνηση

Σε αναλυτική ανακοίνωση με πίνακες έργων και εργοταξίων προχώρησε το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών, επιχειρώντας να διαχειριστεί τις αρνητικές εντυπώσεις για την περιβόητη επανεκκίνηση των μεγάλων έργων, ενώ πυκνώνουν τα ρεπορτάζ του Τύπου και η πολιτική κριτική ότι, παρά τις εργολαβικές προκαταβολές που δόθηκαν στις κοινοπραξίες, μετά τη φιέστα της πρωθυπουργικής επίσκεψης στην Ολυμπία Οδό και, εν συνεχεία, της επίσκεψης της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου, τα έργα εξακολουθούν, όπως εδώ και δυόμισι χρόνια, να παραμένουν παγωμένα.

Από την επίσημη ανακοίνωση του υπουργείου εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαιώνεται ότι δεν υπάρχει ούτε κατ’ αρχήν συμφωνία επανεκκίνησης έργων στην Ιόνια Οδό και τον άξονα κεντρικής Ελλάδας. Προκύπτει επίσης ότι στα δύο άλλα έργα με συμβάσεις παραχώρησης, ένα μήνα μετά την υπογραφή συμφωνιών μεταξύ Δημοσίου και παραχωρησιούχων, μόλις σε συνολικά επτά εργοτάξια γίνονται μάλλον προετοιμασίες για την επανεκκίνηση των έργων και υποτυπώδεις εργασίες σε πολύ περιορισμένη έκταση.

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=365588

Περισσότερες φωτογραφίες στο http://galaria2010.blogspot.gr/

Το υπουργείο έργων της χούντας εξέδωσε μιά ανακοίνωση «Εξέλιξη εργασιών στους αυτοκινητόδρομους»  

όπου λέει «εργασίες κατά μήκος των αξόνων στα τμήματα Κόρινθος- Πάτρα και στο τμήμα ΠΑΘΕ Μαλιακός-Κλειδί.»

Επίσης δίνουν ένα αρχείο αστείων φωτογραφιών, όπου γελάει ο κάθε πικραμένος ! Εύλογα κάποιοι απορούν:

δεν ξέρουμε αν η κίνηση αυτή του Υπουργείου έκανε περισσότερο καλό ή κακό, και θα σας εξηγήσουμε αμέσως γιατί το λέμε αυτό.

  • Πρώτα από όλα το γεγονός πως οι φωτογραφίες είναι (υποτίθεται) τραβηγμένες στις 21/05/2013 (ή τουλάχιστον κάποιος έτσι έχει σημειώσει πάνω τους, ενώ δεδομένα exif που να δείχνουν το πότε τις τράβηξε ο φωτογράφος ΔΕΝ υπάρχουν στα συγκεκριμένα αρχεία), δείχνει επανεκκίνηση των έργων μετά το Πάσχα, αντίθετα με τις εξαγγελίες που είχαν γίνει.
  • Δεύτερο και πιο σημαντικό, μια πρόχειρη ματιά σε όλες τις φωτογραφίες των «εργοταξίων», δείχνει το πολύ… ΜΙΑ μπουλντόζα, ή ΕΝΑ φορτηγό σε κάθε πλάνο, με έναν εργάτη -υπάρχουν και φωτό δίχως καμία ανθρώπινη παρουσία.
  • Τρίτον, αν μπει κανείς στα site των αυτοκινητοδρόμων, εκπλήσσεται από την ηχηρή σιωπή των γραφείων τύπου τους. Καμία αναφορά σε εργοτάξια, κανένα νέο που να αφορά σε επανεκκίνηση έργων.

http://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/96676.asp

Φυσικά όλα γίνονται υπό την ενορχήστρωση  ενός Γερμανού

Ράιχενμπαχ: Προς επανεκκίνηση τα μεγάλα οδικά έργα στην Ελλάδα

  • ραιχενμπαχ290x170

Την εκτίμηση ότι πληρούνται πλέον οι προϋποθέσεις για την επίτευξη συμφωνίας, η οποία εφόσον εγκριθεί από τη Βουλή, θα μπορούσε τάχιστα να οδηγήσει στην επανεκκίνηση των μεγάλων οδικών έργων, πρόβαλε σήμερα Τρίτη από τις Βρυξέλλες ο επικεφαλής της ομάδας δράσης της ΕΕ για την Ελλάδα Χόρστ Ράιχεμπαχ. Μιλώντας στην Επιτροπή Ελέγχου του Προϋπολογισμού του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου με θέμα την εφαρμογή της χρηματοδοτικής βοήθειας από τον προϋπολογισμό της ΕΕ στην Ελλάδα, ο Χορστ Ράιχενμπαχ προέβη σε απολογισμό των ενεργειών της «Ομάδας Δράσης» στην Ελλάδα, επισημαίνοντας την υλοποίηση συγκεκριμένων προτάσεών της, όπως η εξωδικαστική διευθέτηση των διαφορών, αλλά και η σύσταση γενικής γραμματείας συντονισμού του κυβερνητικού έργου.

Ανέφερε επίσης, ότι η «Ομάδα Δράσης» αναμένεται να παραμείνει 2 ακόμη χρόνια στην Ελλάδα και υπογράμμισε, ότι η επιτυχία της αποστολής της εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη διάθεση της Ελληνικής πλευράς να προωθήσει διαρθρωτικές αλλαγές στον τομέα της οικονομίας. Ο Χορστ Ράιχεμπαχ ανέφερε, ότι η σημερινή κυβέρνηση έχει επιτελέσει σημαντικό έργο, το οποίο πρέπει να συνεχισθεί. Προέβλεψε ωστόσο, ότι ο Ελληνικός τραπεζικός τομέας θα αντιμετωπίζει προβλήματα για πολύ καιρό ακόμη και σημείωσε, ότι οι πόροι των διαρθρωτικών ταμείων θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην υπέρβαση του προβλήματος ρευστότητας που ταλανίζει την Ελληνική οικονομία.

http://www.alphatv.gr 

Μας δουλεύουν ! Ουσιαστικά δεν έχει γίνει καμία έναρξη εργασιών, αλλά ένα θέατρο παραλόγου.

Η κυβέρνηση παριστάνει πως ξεκίνησαν τα έργα, οι εργολάβοι κάνουν ότι δουλεύουν, οι τράπεζες παριστάνουν πως έχουν χρήματα και πληρώνουν, ενώ τα κανάλια και τα ΜΜΕ γενικώτερα προσπαθούν να μας πείσουν πως ήρθε η ΑΝΑΠΤΥΚΣΙΣ !

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: