Σε διαφημιστικό κέντρο υποβαθμίζει την Ελλάδα η Coca-Cola, αστεία ανακοίνωση

Θριαμβολογεί το υπουργείο Ανάπτυξης για την απόφαση της Coca-Cola να επιλέξει την Αθήνα για κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης, την ώρα που η εταιρεία κλείνει το εργοστάσιο και το κέντρο διανομή της στην Θεσσαλονίκη, ενώ οι εργαζόμενοί της βρίσκονται στην 60η ημέρα απεργίας ζητώντας την επαναλειτουργία του.

Παρά τα δεδομένα, το υπουργείο Ανάπτυξης επιμένει να βλέπει «success story», χαρακτηρίζοντας, μάλιστα, την απόφαση της εταιρίας «ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές της ελληνικής οικονομίας».

Στην επιστολή της εταιρείας προς το υπουργείο Ανάπτυξης επισημαίνεται πως η απόφαση να εγκαταστήσει το νέο Citizen Interaction Center (Κέντρο Διαδραστικής Επικοινωνίας Πολιτών) για Κεντρική και Νότια Ευρώπη στην Αθήνα. Αναλυτικά αναφέρουμε ότι το Citizen Interaction Center θα είναι το διοικητικό και επιχειρησιακό κέντρο για τις δραστηριότητες διαδικτυακής και κοινωνικής δικτύωσης της Coca Cola στην περιοχή. Η λειτουργία του προβλέπεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2014 και με την πλήρη ανάπτυξή του το 2015 θα καλύπτει 23 χώρες της Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης.

Στην ανακοίνωσή του το υπουργείο Ανάπτυξης επικαλείται, μάλιστα, την ανακοίνωση της εταιρείας, που αναφέρει ότι:

«Η απόφαση αυτή ελήφθη βάσει της τεχνογνωσίας και της γλωσσικής κατάρτισης που διαθέτουν οι Έλληνες, αλλά και της δυνατότητάς μας να συνεισφέρουμε στην κοινωνία προσφέροντας ελκυστικές και υψηλού επιπέδου θέσεις απασχόλησης σε νέους ταλαντούχους Έλληνες στον αναπτυσσόμενο τομέα της κοινωνικής δικτύωσης και επικοινωνίας. Η Coca Cola δηλώνει επίσης τη δέσμευσή της να επενδύσει και να ενισχύσει την παρουσία της στη χώρα μας».

http://www.avgi.gr/article/1378966/se-diafimistiko-kentro-upobathmizei-tin-ellada-i-coca-cola

Οι  αστειότητες των διοικούντων την εταιρεία και του υπουργείου είναι παιδαριώδεις.

Οχι μόνο δεν έχουν υποστεί καμία κύρωση για την απώλεια εκατοντάδων θέσεων εργασίας, όχι μόνο δεν ανακοινώνουν γιατί αγνοούν τη δέσμευση απασχόλησης εργαζομένων μέσω τον ευρωπαϊκών προγραμμάτων που τους  χορήγησαν αδρά,  αλλά στοχεύουν σε κέρδη μέσω της περίφημης κόκκινης νταλίκας που θα ξανα-παρουσιάσουν τις επόμενες μέρες σαν επαναλαμβανόμενη διαφήμιση.

Δεν είδαμε και πολλούς φορείς εργαζομένων να συγκινούνται από 60 μέρες απεργίας.

Βρήκαμε όμως μια ενδιαφέρουσα  αφίσα σε χιουμοριστική τρολο-σελίδα:

Advertisements

2 Σχόλια to “Σε διαφημιστικό κέντρο υποβαθμίζει την Ελλάδα η Coca-Cola, αστεία ανακοίνωση”

  1. Μακάρι να το βαφτίζατε καπιταλιστικό σκατοζούμι και προ της απολύσεως σας. Τότε θα συντασσόμουν μαζί σας. Ωστόσο, αφού, τόσο αγαπάτε τον νεοφιλελευθερισμό και τον αναπαράγετε, φάτε τον και καλή χώνεψη…

  2. Δεν δούλεψε ποτέ κανείς της συλλογικότητας εκεί.
    Τα παραπάνω έχουν λινκ πηγών
    Δεν έχουμε καμία σχέση με το φιλελευθερισμό και τα παράγωγά του
    Μην γράφεις ηλιθιότητες

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: